REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
- 1. DEFINICJE REGULAMINU
Wszystkie terminy niżej wymienione, pisane dużą literą, będą miały na użytek niniejszego regulaminu następujące znaczenie:
- Regulamin – niniejszy zbiór przepisów regulujących kwestie związane z użytkowaniem Sklepu, portalu, Szkoleń, usług HOME FOR ME JOANNA POPŁAWSKA, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Henrykowska 12, 03-079, Warszawa, NIP: 524-216-79-24, REGON 015440836 (Administratora);
- Sklep – sklep internetowego Administratora prowadzony pod adresem https://poplawskahomestaging.pl/
- Szkolenie – Każde szkolenie organizowane lub oferowane w Sklepie przez Administratora, w tym Szkolenie w formie cyfrowej on-line;
- Login i Hasło – Ustalone przez Klienta jako dane dostępu do Sklepu lub panelu Programu Partnerskiego (jeśli taki obowiązuje dla danej usługi lub Szkolenia);
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przy zastrzeżeniu, iż Klient, mający zamiar korzystania z Sklepu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub reprezentujący osobę prawną nie jest konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Osoba reprezentująca osobę prawną przed rozpoczęciem korzystania z Sklepu jest także obowiązana przesłać na adres siedziby Administratora stosowne pełnomocnictwo do jej reprezentowania;
- Konto – miejsce w systemie teleinformatycznym Administratora, dostępne dla Klienta po rejestracji i zalogowaniu, w którym gromadzone są dane Klienta, w tym informacje o złożonych zamówieniach. Za pośrednictwem Konta, Klient wprowadza i zarządza danymi, opisami i innymi elementami oraz korzysta z oferty Sklepu.
- Członkostwo – zgłoszenie chęci bycia członkiem Programu Partnerskiego na warunkach określonych niniejszym regulaminem oraz ofertą zamieszczoną na stronie https://poplawskahomestaging.pl/ poprzez kliknięcie przycisku zarejestruj znajdującego się w Sklepie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia;
- Administrator – HOME FOR ME JOANNA POPŁAWSKA, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 524-216-79-24, REGON 015440836;
- Dział Obsługi Klienta – kanał komunikacji udzielający informacji Klientom o Szkoleniach i sprawach związanych z Sklepem oraz zamówieniami. Kontakt z Działem Obsługi Klienta jest możliwy za pośrednictwem telefonu lub e-maila w dni robocze od godziny 10:00 do godziny 17:00. Telefon: +48 501 753 707, email: japoplawska@gmail.com. Opłata za połączenie z Działem Obsługi Klienta jest zgodna z posiadaną taryfą operatora telekomunikacyjnego, z którego korzysta Klient.
- 2. PRZEPISY OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2003 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020.344z późn. zm.).
- Regulamin określa warunki i zasady udostępniania i sprzedaży Szkoleń (produktów) przez Administratora za pośrednictwem Sklepu.
- Udostępnianie i sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Sklepu poprzez zawarcie Umowy na odległość, pomiędzy Administratorem a Klientem.
- Każda osoba składająca Zamówienie w Sklepie jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem.
- Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie Klient potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Sklepem to dowolna graficzna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript i cookies. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie Sklepu, którego przyczyną jest brak spełnienia wymienionych wymagań technicznych.
- Operator dokłada starań potrzebnych do prawidłowego działania Sklepu. Informacje o wszystkich przerwach technicznych, błędach technicznych i awariach oraz ewentualnych związanych z nimi konsekwencjach dla Klientów będą umieszczane na stronie głównej Sklepu oraz przesyłane mailowo. Każdy Klient zobowiązuje się do podania swojego imienia, nazwiska oraz numeru kontaktowego (działającego). Jeśli klient nie opłaci konta przez miesiąc jego konto zostaje usunięte.
- Korzystanie ze Sklepu w jakikolwiek sposób jest równoznaczne z tym, że Klient zapoznał się i zaakceptował treść Regulaminu oraz że wyraża zgodę na jego treść.
- Administrator za pośrednictwem Sklepu świadczy nieodpłatnie drogą elektroniczną następujące usługi:
- Utworzenie i administrowanie Kontem Klienta;
- Przetwarzania formularza zamówienia;
- Przesyłanie informacji handlowych, ofert promocyjnych itp. przy wykorzystaniu usługi Newsletter po wyrażeniu osobnej zgody;
- Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu prosimy o uważne zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu.
- Prawa i obowiązki Klienta oraz Administratora określają postanowienia Regulaminu oraz przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzaniu i administrowaniu Konta zawierana jest na czas nieoznaczony. Za moment zawarcia uznaje się zakończenie procesu rejestracji Konta.
- 3. REJESTRACJA
- Rejestracja Konta następuje poprzez wykonywanie kolejnych instrukcji na stronie Sklepu.
- Poprzez rejestrację Konta Klient oświadcza, że:
- zapoznał się z treścią Regulaminu oraz zaakceptował jego treść w całości,
- spełnia warunki wymagane do korzystania ze Sklepu określone w Regulaminie.
- Klient jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy hasła dostępu do Konta. Klient jest zobowiązany dołożyć najwyższej staranności, aby nie dopuścić do utraty hasła dostępowego lub wejścia w jego posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu). Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za udostępnienie loginu i hasła osobom trzecim.
- Klient może w każdej chwili usunąć swoje Konto. Usunięcie Konta powoduje stałe i bezpowrotne usunięcie wszelkich danych Klienta z systemu oraz rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym.
- Administrator może usunąć Konto i rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w przypadku, gdy:
- Klient naruszył postanowienia Regulaminu, a w szczególności korzysta ze Sklepu w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem;
- Klient nie zaakceptował zmian wprowadzanych przez Administratora w Regulaminie;
- Klient nie zalogował się ani razu na swoje Konto przez okres 12 miesięcy od ostatniego logowania;
- Klient nie aktywuje lub nie zweryfikuje Konta w terminie 30 dni;
- Klient w wyznaczonym terminie liczonym od zablokowania Konta lub innych funkcjonalności bądź usług Sklepu przez Administratora, nie wykonał lub nie zaniechał działań wskazanych przez Administratora, które były przyczyną blokady.
- Treści lub informacje przekazywane przez Klienta do Sklepu podczas rejestracji lub edycji Konta mogą być moderowane przez Administratora, jeżeli podawane w nich treści lub informacje naruszają Regulamin.
- Klient w procesie jego rejestracji w Sklepie przy zakładaniu Konta oświadcza i potwierdza, że jest osobą należycie umocowaną ze strony Klienta do dokonywania czynności zgodnie z Regulaminem. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za złożenie błędnych lub nieprawdziwych danych rejestracyjnych, w tym ponosi pełną odpowiedzialność za działanie osób na jego Koncie, które dokonują czynności zgodnie z Regulaminem, co potwierdza poprzez akceptację niniejszego Regulaminu.
- 4. ZAWARCIE UMOWY I DOSTAWA
- Złożyć Zamówienie można poprzez kliknięcie przycisku zakupu znajdującego się w Sklepie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia.
- Jeśli płatność jest potrzebna po dokonaniu wyboru płatności Klient dokonuje jej na stronie wybranego banku lub portalu płatniczego, zgodnie z właściwym regulaminem tego podmiotu, udostępnionym pod jego domeną.
- Każda Rejestracja i Zamówienie weryfikowane jest w sposób zautomatyzowany poprzez wysłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta.
- Otrzymanie wiadomości poczty elektronicznej informującej o przyjęciu Zamówienia oznacza, iż Zamówienie zostało złożone prawidłowo i doszło do zawarcia Umowy.
- Wysyłka następuje automatycznie po rejestracji lub dokonaniu płatności i Klient godzi się na otrzymania maili systemowych od Administratora.
- Po rejestracji lub dokonaniu płatności klient jest przekierowany na stronę z podziękowaniem. Bilety na wydarzenia są przesyłane elektronicznie najpóźniej 4 dni przed danym wydarzeniem (Szkoleniem).
- 5. ZMIANY REGULAMINU
- Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
- Klienci mają prawo i obowiązek zapoznać się ze zmienionym Regulaminem które treść jest udostępniona na stronie internetowej https://poplawskahomestaging.pl/
- Zmiany Regulaminu stają się skuteczne z dniem publikacji nowego regulaminu, przy czym nie obowiązują one Klientów, którzy zawarli Umowę z Administratorem przed publikacją zmian.
- 6. ZMIANY TERMINÓW
- Administrator obowiązany jest informować Klienta o wszelkich powstałych zmianach terminów Szkoleń.
- Jeśli klient zakupił bilet a termin Szkolenia z powodów niezależnych od Administratora ulegnie zmianie, istnieje możliwość wykorzystania danego biletu na kolejny wybrany przez klienta termin tego samego rodzaju szkolenia. Zwrot biletów w przypadku zakupienia go w cenie promocyjnej nie jest możliwy (z wyjątkiem zwrotu w terminie ustawowym tj. 14 dni od dnia zakupu).
- Szkolenia on-line są dostępne dla klienta minimum 12 miesięcy po zakupienia danego szkolenia. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonywane przez partnerów zewnętrznych.
- 7. ZWROT
- Zgodnie z treścią Art. 38 ust. 13 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacji, w której dochodzi do dostarczenia treści cyfrowych (Szkolenia w formie cyfrowej on-line), przy czym treści cyfrowe nie są zapisane na nośniku materialnym, a spełnienie świadczenia, czyli dostawa tych treści cyfrowych, rozpoczęła się za wyraźną zgodą Klienta będącego konsumentem przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
- Klient ma możliwość zwrotu zakupionych produktów innych niż treści cyfrowe w terminie do 14 dni od dnia sprzedaży przy zachowaniu dowodu zakupu, o ile jest konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązujących.
- Zwrotu Klient może dokonać poprzez przesłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres Administratora zgłaszającej dokonania zwrotu.
- Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z Regulaminem i obowiązującym prawem, Administrator zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania pisma rezygnacji lub faktury zwrotnej, na wskazane przez Klienta konto bankowe.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania oferowanych produktów.
- 8. PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Wszelkie reklamacje powinny być zgłaszane przez Klienta do Działu Obsługi
- Klienta za pośrednictwem adresu mailowego: japoplawska@gmail.com lub w drodze listu poleconego przesłanego do siedziby Administratora.
- Reklamacje można zgłaszać w godzinach funkcjonowania Działu Obsługi Klienta, tj. w dni robocze od godziny 10:00 do godziny 17:00.
- Administrator ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- 9. CENY
- Wszystkie, aktualne ceny Szkoleń i produktów podane są w Ofercie w ramach Sklepu.
- Ceny są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
- Podane ceny Szkoleń zawierają tylko to co jest aktualnie opisane w cenie danego typu biletu.
- Administrator zastrzega sobie prawo zmiany cen Szkoleń i Produktów prezentowanych na stronach Sklepu, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, wyprzedaży bądź wprowadzenia w nich zmian. Uprawnienie Administratora, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. O szczególnych warunkach akcji promocyjnych oraz wyprzedaży Klient będzie informowany przez Administratora. Promocje nie łączą się, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- 10. POBIERANIE DANYCH
- Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności i Cookies znajdującej się na stronie Sklepu w zakresie niezbędnym do realizacji i rozliczenia usług świadczonych w ramach umowy,
- Administrator umożliwia Klientom przeglądanie i aktualizację danych osobowych, a także ich usunięcie w przypadku rozwiązania umowy, chyba że ich zachowanie jest niezbędne dla realizacji praw Administratora, wynikających z rozwiązanej umowy.
- Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym niezbędne jest do przeprowadzenia transakcji zakupu. W interesie Klienta leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i dostarczenie Szkolenia lub produktu.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych.
- Administrator zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia, w wypadku gdy dane podane przez Klienta podczas rejestracji, będą niezupełne (brak imienia, nazwiska, adresu, numer telefonu bądź adresu mailowego), lub gdy dane podane przez Klienta są błędne lub nieprawdziwe.
- Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupu. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych Klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez Administratora zamówienia (tj. dla dostarczenia Klientowi Szkolenia lub produktu i dokonania rozliczeń).
- Do korzystania z usług Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do zasobów Internetu, skrzynki pocztowej e-mail oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron WWW (zaleca się korzystanie z następujących przeglądarek internetowych w podanych wersjach lub nowszych, z włączona obsługą plików „cookies”: Internet Explorer/Edge, Opera, Google Chrome, Mozilla, Safari lub ich nowsze wersje).
- 11. PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W celu spełnienia obowiązków wynikających z art. 28 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Klient w ramach korzystania z Sklepu powierza Administratora do przetwarzania dane osobowe wskazane poniżej i Administrator zobowiązuje się do ich przetwarzania zgodnego z prawem i niniejszy Regulaminem (powierzenie przetwarzania danych osobowych).
- Administrator jako administrator danych osobowych Klienta będzie przetwarzać dane osobowe wyłącznie w zakresie określonym w ust. 7 poniżej i celach:
- realizacji zamówienia (umowy);
- w celach marketingowych: w tym do komunikacji marketingowej drogą elektroniczną, telefoniczną oraz SMS,
- czynności podatkowych (np. wystawianie faktur).
- Dane osobowe Klienta w zakresie wykonania umowy oraz w celach marketingowych obejmujących automatyczne profilowanie (marketing automation), w tym do komunikacji marketingowej drogą elektroniczną, telefoniczną oraz SMS, czynności podatkowych (np. wystawianie faktur) zostały pozyskane poprzez dostępne formularze na stronie internetowej https://poplawskahomestaging.pl/ lub w inny sposób jednoznaczny dla Klienta ze strony internetowej https://poplawskahomestaging.pl/ poprzez bezpośrednie wypełnienie formularza przez osobę zgłaszającą;
- Klient oświadcza, że powierzane Administratora dane osobowe przetwarza zgodnie z Rozporządzeniem i innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz jest uprawniony do powierzenia przetwarzania danych osobowych. Klient oświadcza, że charakter danych osobowych powierzonych do przetwarzania nie obejmuje szczególnych kategorii danych osobowych określonych w art. 9-10 Rozporządzenia.
- Dane osobowe będą udostępnianie poprzez zapisy elektroniczne i wprowadzane do Sklepu.
- Zakres powierzonych Administratora danych osobowych obejmuje imiona, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, NIP jakie zostaną powierzone Administratora w ramach realizacji zamówienia.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w sposób stały. Zgoda Klienta na przetwarzanie obejmuje utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, pobieranie, wykorzystywanie, dopasowywanie i łączenie danych osobowych jak też inne czynności które Administrator przyjmie w związku z realizacją Zamówienia i w celu przewidzianym w Regulaminie. Dane osobowe mogą być przetwarzane w formie elektronicznej.
- Przed rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych Administrator musi:
- podjąć środki zabezpieczające dane osobowe, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia, a w szczególności uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia, obowiązana jest zastosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający temu ryzyku. Administrator powinien w razie potrzeby odpowiednio udokumentować zastosowanie tych środków, a także uaktualniać te środki w porozumieniu z Klientem;
- zapewnić, by każda osoba fizyczna działająca z upoważnienia Administratora, która ma dostęp do danych osobowych, przetwarzała je wyłącznie na polecenie Administratora w celach i zakresie przewidzianym w zakresie i celu przewidzianym w Regulaminie oraz w celu realizacji Zamówienia;
- prowadzić rejestr wszystkich kategorii czynności przetwarzania dokonywanych w imieniu Klienta, o którym mowa w art. 30 ust. 2 Rozporządzenia i udostępniać go Klientowi na jej żądanie.
- Administrator zapewnia, aby osoby mające dostęp do przetwarzanych danych osobowych zachowały je oraz sposoby zabezpieczeń w tajemnicy, przy czym obowiązek zachowania tajemnicy istnieje również po realizacji Zamówienia oraz zakończenia korzystania z Sklepu.
- Administrator i Klient odpowiednio zobowiązują się pomagać sobie nawzajem w wywiązywaniu się z obowiązków określonych w art. 32-36 Rozporządzenia.
- W sytuacji podejrzenia naruszenia ochrony danych osobowych, odpowiednio Administrator lub Klient zobowiązuje się do wzajemnego:
- przekazania informacji dotyczących naruszenia ochrony danych osobowych w ciągu 24 godzin od jego wykrycia, w tym informacji, o których mowa w art. 33 ust. 3 Rozporządzenia,
- przekazania na żądanie wszystkich informacji niezbędnych do zawiadomienia osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art. 34 ust. 3 Rozporządzenia, w ciągu 48 godzin od wykrycia zdarzenia stanowiącego naruszenie ochrony danych osobowych.
- Administrator i Klient odpowiednio zobowiązują się pomagać sobie nawzajem poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, w wywiązywaniu się z obowiązku odpowiadania na żądania osób, których dane dotyczą, w zakresie wykonywania ich praw określonych w art. 15-22 Rozporządzenia. W szczególności odpowiednio Administrator i Klient zobowiązują się na żądanie do przygotowania i przekazania informacji potrzebnych do spełnienia żądania osoby, której dane dotyczą, w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania Strony.
- Administrator i Klient odpowiednio zobowiązują się stosować się do ewentualnych wskazówek lub zaleceń, wydanych przez organ nadzoru lub unijny organ doradczy zajmujący się ochroną danych osobowych, dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie stosowania Rozporządzenia.
- Administrator i Klient odpowiednio zobowiązuje się do niezwłocznego wzajemnego poinformowania się o jakimkolwiek postępowaniu, w szczególności administracyjnym lub sądowym, dotyczącym przetwarzania powierzonych danych osobowych, o jakiejkolwiek decyzji administracyjnej lub orzeczeniu dotyczącym przetwarzania powierzonych danych osobowych, skierowanej do Strony, a także o wszelkich kontrolach i inspekcjach dotyczących przetwarzania powierzonych danych osobowych przez Stronę, w szczególności prowadzonych przez organ nadzorczy.
- Klient dopuszcza możliwość podpowierzenia przetwarzania powierzonych danych osobowych podwykonawcom Administratora (tzw. subprocesorom). Jeżeli Administrator zamierza podpowierzyć przetwarzanie danych osobowych swoim podwykonawcom, musi uprzednio poinformować Klienta o zamiarze podpowierzenia oraz o tożsamości (nazwie) podmiotu, któremu ma zamiar podpowierzyć przetwarzanie danych, a także o charakterze podpowierzenia, zakresie danych, celu i czasie trwania podpowierzenia. O ile Klient nie wyrazi sprzeciwu wobec podpowierzenia w terminie 7 dni od daty zawiadomienia, Administrator uprawniony będzie do dokonania podpowierzenia.
- W przypadku podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, podpowierzenie przetwarzania będzie mieć za podstawę umowę, na podstawie której podwykonawca (subprocesor) zobowiąże się do wykonywania tych samych obowiązków, które na mocy niniejszego Regulaminu nałożone są na Administratora.
- Klientowi będą przysługiwały uprawnienia wynikające z umowy podpowierzenia bezpośrednio wobec podwykonawcy (subprocesora). W przypadku wypowiedzenia lub rozwiązania umowy podpowierzenia, Administrator poinformuje o tym fakcie Klienta w terminie 7 dni od wypowiedzenia lub rozwiązania takiej umowy.
- Administrator nie może przekazywać powierzonych jej do przetwarzania danych osobowych do podmiotów znajdujących się w państwach spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Klient jest uprawniony do weryfikacji przestrzegania zasad przetwarzania danych osobowych wynikających z Rozporządzenia oraz niniejszego Regulaminu przez Administratora, poprzez prawo żądania udzielenia informacji dotyczących powierzonych danych osobowych.
- Po zakończeniu współpracy poprzez zakończenie korzystania z Sklepu, Administrator zależnie od decyzji Klienta usuwa lub zwraca mu otrzymane dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie.
- 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu są lub staną się nieważne lub nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień Regulaminu (klauzula salwatoryjna). W sprawach nie uregulowanych Regulaminem mają odpowiednie zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów prawa polskiego.
- W przypadku zaistnienia sporów, będą one rozstrzygane przez polski sąd powszechny orzekający według prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.01.2022 roku.